دلم کمی زندگی میخواهد

صدای پـای زنـدگی (hamrang) - دلم کمی خدا میخواهد...

صدای پـای زنـدگی (hamrang) - دلم کمی خدا میخواهد...

صدای پـای زنـدگی (hamrang) - دلم کمی خدا میخواهد...صدای پـای زنـدگی (hamrang) - دلم کمی خدا میخواهد...صدای پـای زنـدگی (hamrang) - دلم کمی خدا میخواهد...
,صدای پـای زنـدگی (hamrang) - دلم کمی خدا میخواهد...
دلـم کمی خـدا می خواهد ...

دلـم کمی خـدا می خواهد ...

دلـم کمی خـدا می خواهد ...دلـم کمی خـدا می خواهد ...دلـم کمی خـدا می خواهد ...
,دلـم کمی خـدا می خواهد ...
دلم کمـی خدـآ مـی خواهد ...

دلم کمـی خدـآ مـی خواهد ...

دلم کمـی خدـآ مـی خواهد ...دلم کمـی خدـآ مـی خواهد ...دلم کمـی خدـآ مـی خواهد ...
,دلم کمـی خدـآ مـی خواهد ...
این روزها دلم میخواهد فریاد بزنم!!!!

این روزها دلم میخواهد فریاد بزنم!!!!

این روزها دلم میخواهد فریاد بزنم!!!!این روزها دلم میخواهد فریاد بزنم!!!!این روزها دلم میخواهد فریاد بزنم!!!!
,این روزها دلم میخواهد فریاد بزنم!!!!
عشق - دلم کمی خواب میخواهد از جنس مرگ...

عشق - دلم کمی خواب میخواهد از جنس مرگ...

عشق - دلم کمی خواب میخواهد از جنس مرگ...عشق - دلم کمی خواب میخواهد از جنس مرگ...عشق - دلم کمی خواب میخواهد از جنس مرگ...
,عشق - دلم کمی خواب میخواهد از جنس مرگ...
دلم کمی خدا میخواهد - tak-ariyana.ir

دلم کمی خدا میخواهد - tak-ariyana.ir

دلم کمی خدا میخواهد - tak-ariyana.irدلم کمی خدا میخواهد - tak-ariyana.irدلم کمی خدا میخواهد - tak-ariyana.ir
,دلم کمی خدا میخواهد - tak-ariyana.ir
نوازشـــــ بارانــــــــ - دلم کمی مرگــــ می خواهد ...

نوازشـــــ بارانــــــــ - دلم کمی مرگــــ می خواهد ...

نوازشـــــ بارانــــــــ - دلم کمی مرگــــ می خواهد ...نوازشـــــ بارانــــــــ - دلم کمی مرگــــ می خواهد ...نوازشـــــ بارانــــــــ - دلم کمی مرگــــ می خواهد ...
,نوازشـــــ بارانــــــــ - دلم کمی مرگــــ می خواهد ...
میـــلاد مــرگ عشق - دلم کمی نوازش میخواهد

میـــلاد مــرگ عشق - دلم کمی نوازش میخواهد

میـــلاد مــرگ عشق - دلم کمی نوازش میخواهدمیـــلاد مــرگ عشق - دلم کمی نوازش میخواهدمیـــلاد مــرگ عشق - دلم کمی نوازش میخواهد
,میـــلاد مــرگ عشق - دلم کمی نوازش میخواهد
من و دل - دلم کمی خدا میخواهد..

من و دل - دلم کمی خدا میخواهد..

من و دل - دلم کمی خدا میخواهد..من و دل - دلم کمی خدا میخواهد..من و دل - دلم کمی خدا میخواهد..
,من و دل - دلم کمی خدا میخواهد..
دلم مرگ میخواهد حتی کمی - cloob.com

دلم مرگ میخواهد حتی کمی - cloob.com

دلم مرگ میخواهد حتی کمی - cloob.comدلم مرگ میخواهد حتی کمی - cloob.comدلم مرگ میخواهد حتی کمی - cloob.com
,دلم مرگ میخواهد حتی کمی - cloob.com

  

صدای پـای زنـدگی (hamrang) - دلم کمی خدا میخواهد...
صدای پـای زنـدگی (hamrang) - دلم کمی خدا میخواهد... - اس ام اس و متن عاشقانه.رمان و کتابهای عاشقانه ...


دلـم کمی خـدا می خواهد ...
دلـم کمی خـدا می خواهد ... دلـم کمی خـدا می خواهد ... ... این بار زندگی ام را به دستان او می سپارم..


دلم کمـی خدـآ مـی خواهد ...
دلم کمـی خدـآ مـی ... مرا به وسعت اندوه زندگی‌ها ... سر اخر هم حرفِ دلم همان حرفِ دلم میشودُ ...


این روزها دلم میخواهد فریاد بزنم!!!!
!!!!این روزها دلم میخواهد فریاد ... و کمی بـاد خنکــــ ... ای که نه در حال و نه در آینده زندگی ...


عشق - دلم کمی خواب میخواهد از جنس مرگ...
عشق - دلم کمی خواب میخواهد از جنس مرگ... - - ... بی تو زندگی محاله، بی تو یه روز یه ...


دلم کمی خدا میخواهد - tak-ariyana.ir
سرگرمی تفریحی عشقولانه بازی - این وبلاگ گلچینی از مطالبی است که من دیدم و از آن خوشم آمده و ...


نوازشـــــ بارانــــــــ - دلم کمی مرگــــ می خواهد ...
نوازشـــــ بارانــــــــ - دلم کمی مرگــــ می خواهد ... - باران، با "ن" نوازش را آغاز می کند و ...


میـــلاد مــرگ عشق - دلم کمی نوازش میخواهد
میـــلاد مــرگ عشق - دلم کمی نوازش میخواهد , عشق, عشق یگانه, عکس عاشقانه, ... سیراب شود از زندگی


من و دل - دلم کمی خدا میخواهد..
من و دل - دلم کمی خدا میخواهد.. - قلبم این روزها سخت درد میکند ! کاش یک لحظه می ایستاد تا ...


دلم مرگ میخواهد حتی کمی - cloob.com
دلم مرگ میخواهد حتی کمی . ... خسته شدم از زندگی کردن یا زندگی نکردن.....


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.